seven years ago

VET NI VAD?
jag ska skriva en uppsats på engelska :o jag som inte ens kan skriva en seriös mening på engelska ;s
suger seriöst på engelska! en uppsats på 200 ord :o omg!

Helgen är också bara halvt planerad! äh, vi tar det som det kommer!

Idag är det också 13år sedan min morfar gick bort!
Det är 13 långa år, jag har hunnit med mycket på dom åren!
Men morfar, du ska veta du finns alltid i mina tankar!
Och sedan den dagen jag fick beskedet att du hade somnat in, har jag tänkt på dig!
Dock var jag ju väldigt liten men jag förstog ändå att en mycket viktig person i mitt liv hade sagt adjö och tagit andra vägar!
Och du ska veta det är ändå du som gjorde så att jag har båda fötterna på jorden idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0