mamma mu

Jag som hade tenkt sova när jag kom hem från praon, men så blev det inte!
För när jag och Elin cyklade hem fick vi ett meddelande från Rune att det var hjälpledar träff halv 5, så det blev att cykla hem med det samma och kasta i sig mat och sedan sätta sig på cykeln igen och cykla till socken!
På träffen gick vi mest igenom vad vi ska ha med på Ungdomsmässan.

Och nu ska jag göra lingongott tills ikväll! :)

(Och undrar ni varför rubriken är som den är, så ska ni fråga Isac.. det var han som valde rubrik när min fantasi nujust är på minus fem!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vilken fin header!

2009-09-25 @ 20:32:52
URL: http://ewasandisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0