Engelska

Fan jag är bra!
Måste bara berömma mig själv! För här har jag suttit och pluggat engelska på en lördag!
Och det bästa med det är att jag nu kan 3 stycken och har 2 kvar!
Men då är det också gramatiken kvar, och det är det jag inte kan och förstår! död till gramatik!

Gårkvällen bestog först av Idol med Emma, Ida och Nette! Sedan cyklade jag och Emma till Heidi's, prima folk men jag blev hungrig och trött så vi cyklade tillbaka redan klockan halv 1! Åt och sedan gick vi och sova klockan 1!

Fick mina tack kort idag, njaa.. jag är inte nöjd! Men jag har redan gett bort 2 stycken så jag kan ändå inte skicka tillbaka de! Och det bästa med det är väl att det inte är jag som måste se på dem! :>

Men men nu blir det mera engelska! Och nu har mamma kommit hem från affären så nu har jag något att tröstäta! ;)
Bye sweeties!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej gumman!

Det är bra och med dig? :D

2009-09-12 @ 19:31:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

SV; Tusen tack! :D



Rösta gärna på vår gitarr om du inte har gjort det redan ^^ <3

2009-09-12 @ 19:35:30
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0