7½ !!

JAG FICK 7½ I ENGELSKA UPPSATSEN! oooh, jag är lycklig!
haha, nu tänker säkert vissa.. 7½ :o det är ju skit dåligt!
Men jag är jävligt stolt bara jag inte fick underkänt!

Idag är att sitta på datorn det sista jag borde göra!
Måste försöka få i mig mat, öva finska, rätta uppsatsen och öva på matematik!
Finska, Matematik och Engelska på en och samma kväll :o Jag kommer såå att dö!

Men här ska inga sura miner vara! För idag är jag glad, och inga dumma läxor kan stoppa mig!
Så jag får göra dom med ett lénde på läpparna! :D

(vet ni att det är mycker roligare att göra läxorna om man vrider musiken på högsta volym! Idag kan jag göra det för jag är ensam hemma! :D dock kan man inte räkna matte med musken på! )

Kommentarer
Postat av: - H*

- great ju :)

2009-09-08 @ 15:37:01
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-08 @ 16:23:25
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0