lever jag?

Blev tvungen att ställa frågan: Lever jag? imorse.
Okej, började med att Tobias kom efter oss.. då var det redan full bil. Så vi trängdest 5 i baksätet.
Sedan åker vi och plockar upp Isac.. jahapp då var vi 6 i baksätet.
Och till slut kom stefan också med. Så 7 i baksätet. 9 i bilen!
I en liten toyota :o äeh, döden spägladest förbi några gånger när vi kärde i guppor!

Men anlände helskinnade till Fagerö, hittade anna.. som var.. full.
Fan vad hon har skämt ut sig! (haha)
Stefan betalade in mig, så vi gick in och dansade loss!
Fan vad kul! Måste göra de oftare och inte sitta på parkeringen varenda dans!

Dansade tills fötterna värke och man kunde knappt gå.
Klockan 2 skulle Tobias komma efter oss, jahapp.. det blev kvart före 3!
Stog där ute i fan storm och väntade! Skönt.

Åkte in till emma på kaffe och åkte vidare hem till mig.
Aah, tvättade bort sminket och gick och sova med 2 täck och 1 filt klockan halv 5!

Har bara hunnit äta några smörgåsar och nu drar jag till Veikars på 70- års kalas!
Puss hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0