klåfingrig ?

oouh neej, varför kan jag inte bara låta mitt hår vara ifred!
Eller beställ en tid till en frisör.. men icke sa nicke!
Jag ska nog vara en människa som så fort får en sax i handen börjar klippa i sitt hår.. såå.. nu ikväll fick jag plötsligt nog av min frisyr så jag hämtade köks saxen och klippte en ny.. eller inte en helt ny.. utan jag toppade det och klippte upp det, hahaha.. vill inte ens veta hur det ser ut där bak :o

Men nu går jag faktiskt och lägger mig!
Så godnatt folket! <3

Kommentarer
Postat av: S A R A

ajdå! min kompis har samma problem, jag vågar aldrig ge henne en sax för då klipper hon av håret på ALLA i rummet x)

2009-10-22 @ 00:09:08
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0