icke vanlig!

Måste skärpa mig med bloggandet, men har inte haft en 'normal' vecka om man säger så.
Har varit något varenda dag, som idag efter skolan var jag tvungen att åka till en fysioterapeut.. gjorde den vanliga kontrollen och nu sitter jag och väntar på ett schema som hon skulle skicka, altså övningar som jag måste börja göra.
Efter jag kom hem somnade jag direkt, och glömde heelt bort samhällsförhöret och fysik läxan.
Vaknade sur och tvär och tänkte vart ska detta leda, men beslöt sedan att åka till pixne för att tröstäta chokladtårta.
Kommer hem nu och måste gå och läsa på förhöret!
Så hej svejs! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför måste du till fysioterapeut osv. ?

Btw. Cute blogg du har = )

2009-10-01 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0