Jai ho!

Slår på daton först nu, väldigt sent för mig.
Men idag tycker jag att jag inte alls mår bra, har magont och huvudvärk! Så det blir nog en filmkväll med Emma ikväll!
Hur skönt är inte det då? För imorgon ska jag fan inte vara sjuk! För imorgon händer det!
Jag och Emma har också planerat att vi inte alls ska sova nästa natt, så ni ska se efter några trötta galningar som är ute hela natten! :D

Ikväll ska också min far på åter träff av sin lågstadie klass, det är 40 år sedan han började i ettan..
ooh, jag längtar bara tills jag får ha åter träff med min högstadie klass när vi är 50 år gammla! :D
Men först ska vi ta detta ljuva sista skolår tillsammans med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0