första gången och stolt!

Schena mittbena!

Idag ville jag se någon anna levande själ än min pappa så jag tog min cykel och cyklade till Jasmine's jobb. Satt och underhöll henne medans hon rensade ogräs.
Sedan när hon slutade åkte vi och checkade till ett gym dit vi kanske skulla skaffa månadskort, hem till henne och lånade filmer.
Sedan åkte vi till skolan där jag körde en moped med växlar för första gången i mitt liv, och det gick ju fan bra!
Hahah, vi ska inte prata om hur det gick när jag skulle växla.. men förövrigt fick jag det startat och körde iväg i 1:an :D
Sedan cyklade jag hem, åt... och sedan upp till Pixne ett varv!

Inatt hade jag också en lycklig dröm..
ni vet en såndär man aldrig vill lämna och när man vaknar vill man bara somna om,
och somnar man inte om blir man arg på sig själv.. och om man somnar hamnar i en helt annan dröm!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0