fartfylld och händelserik helg!

aaaah, nu är jag hemma!
Gårdagens kväll/natt var otroligt händelsefylld!
Började med att vi blev sjussade till moss, satt där och lyssnade på musik och drack.
Senare hoppade jag i blomkrukan, sprang där ute i regnet som en galing och letade efter telefon som emma hade, sov på wc golvet, spydde.. och så ville jag åka hem 3 tiden. Emma och Mikael åkte med en vesa till korsbäck efter emma vespa så vi skulle kunna åka hem! Moss blev tvungen att lyfta mig på vespan och sedan på hemvägen SOMNADE jag :D ahahah ^^
uäk, vilken natt! Och när man lyckadest somna så 2 timmar senare kommer heidi in i rummet och frågar efter sin telefon, TACK FÖR DET! :D Sedan åkte vi till moss efter våra saker och sedan till sale på krapola glass och sedan till baren på krapola mat :D
Åkte hem såg en film och åt sedan hoppade man i duschen och sminkade sig. Annika sjussade oss till moss ännu en gång, alla var helt schlaaka från gårdagen så det var slött, jag mådde dåligt ännu så jag ringde mest runt och ville ha sjuss hem, sedan klocka 23.30 orkade jag inte mera så jag tog med mig Emma och så böjade vi hem :D hahaha ^^
Men nu behöver jag sömn! Så nu blir det natten! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0