Happy face, sad neck

Glöggen gjorde min hals bara värre, och allt sjungades tror jag inte riktigt hjälpte precis heller ;)
MEN, vet ni vad? Jag hade jävligt kul!

När vi kom dit hade vi ingen lust alls, tänkte beställa taxi hem med det samma.. men det var något som fick oss stanna kvar, och nu är jag jätte glad att vi stannade!
Jag och Jeanette dansade hela kvällen lång, Skrattade mitt på dans golvet åt flickor som var jätte desperata efter en kille, stod och ropade till låtar man aldrig hört, räddade och blev räddad från finniga pojkar som tror dom kan komma och dansa tryckare med vem de vill och var med helt underbara människor!

Klockan 00.30 beställde vi taxi hem, pojkarna ville till ABC för att äta så vi åkte in dit och hämtade mat. Kom hem 02.30, var så trött så jag halv somnade när jag borstade tänderna!

Idag blir det julstädning! Rädda mig?

Kommentarer
Postat av: A M A N D A ♥

hur ska min blogg se ut !?

snälla hjälp mig ! :)

2009-12-20 @ 13:16:17
URL: http://aamandatorkkel.blogg.se/
Postat av: ingrid

svar: men hahah neej jag är helt fcked ju :(



pft hahah :D

vad gör du denna söndag den fjärde advent och 4 dagar kvar till julafton?? (8

2009-12-20 @ 13:37:53
URL: http://almhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0