leva livet!

Haha, gårkvällen slutade på ett helt annat sätt!
Började att jag och mina babes for till Ida, sjöng dansade och drack!
Alla hade tenkt att vi skulle cykla ner men i sista minuten bestälde vi en taxi som kom klockan 9! OCH TAXIN KOSTADE PEACE! :D Alla trodde att det skulle vara dött och inte nå folk där! Men vi hade fel! Var redan hur mycket folk som helst och mera kom det!

Gick hela kvällen med min käre vän Anna. Pratade pratade och pratade!
Sedan sade vi att detta var himmelen för oss, vi glömmer helvetet all annan stans! Så vi gick ut bland folket och levde livet! Hann också vara in i discot och shejka häcken av oooss! :D
Klockan halv 2 började folket åka hem eller också gick dom in i bussarna! Så jag tänkte börja också ta mig hemåt men hittade nytt trevligt folk så stog där en bra stund tills mamma kom efter mig!
HAHA, natten blev inte så bra.. vaknade stup i kvarten och sade till mig sjäkv 'fan jag måste magpumpas.. fan jag måste magpumpas' haha, men jag överlevde också detta moment!

Bilder kommer då jag vågar plocka upp den och se på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0