Rusted from the rain

Gick runt på torget och hoviska men hittade inte något vettigt folk så vi ringde efter Tobias och co. så var vi med dem hela kvällen! Så kvällen blev spenderad körandest i en bil och sittandest utanför mäcken med en Mcflurry i handen!
Väckning klockan 10, började fixa mig.. sedan klockan 11 kom Fanny.. satt och pratade till klockan 12 då moster sjussade oss till brinken där vi knepte några egofoton på mig!

Och nu ångrar jag verkligen att jag inte skaffade mig ett arbete i sommar!
Alla kan åka ut på allt roligt men inte lolle nej, hon har icke några pengar att spendera bort!
Men nog klagat, nu ska jag gå och ligga på studsmattan och på ordning på mina tankar!

btw, kvällen och helgen är ett jävla stort ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0