Fotboll och getingstick!

Trodde att kvällen skulle bestå av att sitta hemma och se film med chips skålen framme, men det visade sig att 50½ av segertåget + två molpegirls tog sig till Pixne för att se på fotbollsmatch! Där träffade vi också Mine och kim!
Matchen slutade inte lika bra som förra, Sbk förlorade med 1-2!
Och 15 minuter efter att matchen hade börjat blev jag stucken av en jävla geting på lillfingret :o Jag ska fan skaffa ett utrotningsmedel åt getingar! Dom gör ingen nytta i denna värld!
Efter matchen skitchade (stavning?) jag och Fanny med Ida och Nette till affären, haha.. detta slutade inte heller så bra för mig! Tänkte köra över en gubbe! Om han inte hade tagit till diket skulle han fan vara död vid denna tid!
Och hur skulle jag passa som mördare? icke bra!
Men vi alla kom helskinnade till affären där vi köpte glass och godis!
Sedan bar det av till Fanny där vi satt och planerade morgondagen!
Men för min del är morgondagen ett stort ? ännu!

Mitt lillfinger värker ännu :o
När min kompis blev stucken gick det över på 15 minuter, jag blev ju stucken för 3 ½ timme sedan :o
AKUTEN HÄR KOMMER JAG! haha, nej.. men fan vad sjukt det tar !

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh :) Tack så mycket!

2009-08-07 @ 23:02:40
URL: http://emmotsanna.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas din helg är bra hittills :)

2009-08-07 @ 23:20:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0